Met Sansa heb je alle belangrijke informatie met betrekking tot bedrijfspersonen en contactpersonen in één overzicht. Hierdoor staan alle klanten, medewerkers, leveranciers en derde partijen centraal in een overzicht. Door onze relatie module weet iedereen binnen het bedrijf de gegevens van alle klanten, leverancier en medewerkers.
Met de relatiemodule van Sansa kun je alle relevante informatie over je relaties centraal beheren.
Daarnaast kun je afspraken makkelijk vastleggen via notities en kun je vervolgtaken vastleggen via de gekoppelde takenmodule.
Naam, telefoon, e-mail, KvK, Iban en nog veel meer velden; allemaal op één plek.
Onbeperkt adressen toevoegen; bezoekadres, postadres, factuuradres etc.
Onbeperkte contactpersonen koppelen. Per contactpersoon uit te breiden met type, functie en nog veel meer velden.
Documenten, contracten of andere relevante bestanden.
Uit te voeren acties voor deze relatie.
Reminders, gesprekken, telefoontjes. In te delen met mooie kleurtjes!
Ben jij benieuwd hoe Sansa voor meer inzicht en overzicht kan zorgen binnen jouw bedrijf?
contact