Vragen om ondersteuning

Mailen

De snelste manier van communiceren voor ons is mailen. Mails aan support@sansa.nl worden door verschillende mensen gelezen en behandeld. Bij een mail kun je ons ook al van heel wat nuttige informatie voorzien om snel te kunnen helpen. Daarvoor hebben we een korte checklist gemaakt.

Checklist

  • Omschrijving
  • Screenshot
  • URL van de pagina
    (bv. https://www.sansa.nl/ondersteuning/)
  • Eventuele foutmelding
  • Gebruikersnaam waarmee je ingelogd bent
  • Browserversie
    (bv. Firefox 45, Chrome 49, Safari 9, IE10)

Bellen

Als je liever even iemand aan de telefoon hebt, dan kun je ons bellen tijdens kantooruren op 073 203 2192. Misschien heb je alleen een snelle vraag, moeten we je helpen om de juiste vraag te vinden of kunnen we je direct helpen door op afstand met je mee te kijken.

Hulp op afstand

Om te kunnen helpen op afstand is het nodig om een programma te installeren. Je kunt dan ons de computer over laten nemen door ons een code te geven die het programma laat zien. Daarmee geef je toestemming verbinding te maken. Zolang de verbinding er is, zie je een icoontje in je taakbalk om je daar op te wijzen.

Het team

De ontwikkeling van Sansa wordt mogelijk gemaakt door dit team.

Frans Cooijmans

Informatiearchitect

   

Jeroen van Veghel

Ontwikkelaar

  

Bas Wouters

Ontwikkelaar

  

Willem Wouters

Analist

  

Miranda Ulehake

Procesmanager

  

Wilma Kuijs

Accountmanager

  

Margot de Zwart

Applicatietester

 

Contact

Sansa is een onderdeel van dWise Applicaties.

dWise Applicaties
Hoofdstraat 43
5481AA in Schijndel

KvK 171.55.667
BTW NL8120.66.674.B01

073 203 2192
info@sansa.nl